Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko pracownika działu obsługi klienta. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie: - sprzedaż usług firmy; - podtrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami firmy; - obsługa bazy danych w CRM; - prace administracyjne; - ścisła współpraca z działem dofinansowań; - uczestnictwo w wydarzeniach branżowych; OFERUJEMY: - wynagrodzenie 3500 + premia za wykonanie targetów sprzedażowych ( do 1200.00 zł ) - umowę zlecenia na okres próbny ( trzy miesiące ) - umowę o pracę po okresie próbnym - stabilną pracę- nie szukamy osób na chwilę - szkolenia wdrażające- 2 tygodnie - certyfikat nabytych umiejętności - podparty Certyfikatem MUSES 2.0 - program socjalny dla pracowników zatrudnionych na umowie o pracę - godziny pracy między 8 a 16 - laptop, telefon, biurko - praca w centrum miasta NASZE OCZEKIWANIA WOBEC CIEBIE: - bardzo wysoka kultura osobista - bardzo duża motywacja do pracy - umiejętność wychodzenia do przełożonego z pomysłami - mile widziane doświadczenie w branży HoReCa - chęć podjęcia pracy na minimum rok - umiejętności sprzedażowe Poszukujemy osób pełnych pasji, chcących realnie mieć wpływ na rozwój firmy. Jeśli szukasz wyzwań, lubisz mieć wszystko poukładane i PRZEDE WSZYSTKIM jesteś ,,walczakiem`` w pracy to jesteśmy idealnym miejscem dla Twojego rozwoju. Swoje CV wraz ze zdjęciem ( warunek konieczny ) oraz zgodą na przetwarzanie danych dla firmy GastroInvest Group, prosimy wysyłać na